Author Topic: gue men jeg blev l Jeg begyndte at hader hva Forskellige rapporter uddybede detaljerne i hans beslut  (Read 11 times)

ErinHuc09

• Hero Member
  • Hello, I'm Alvaro, a 19 year old from Contagem, Brazil. My hobbies include (but are not limited to) Crocheting, Dog sport and watching Doctor Who.
    • View Profile
gue men jeg blev l Jeg begyndte at hader hva Forskellige rapporter uddybede detaljerne i hans beslutning, der så ham afvise mange tilbud, herunder en flytning til italiensk side Chievo og til La Liga-gigantene Sevilla, da Jorge Sampaoli real madrid trøje var ansvarlig. I forbindelse med La Gazzetta dello Sport afslørede Osvaldo, at hans beslutning var fokuseret på hans kærlighed til øl, mad og at fokusere på hans musikkarriere. 'Jeg besluttede at afslutte på Boca, der var for meget sladder,' sagde Osvaldo. 'Jeg kunne ikke gå ud, jeg var bange for folk. Jeg kunne ikke gøre det mere. Jeg havde tilbud fra Kina og klubber i Champions League, men jeg blev løsrevet. juventus trøje 'Jeg begyndte at hader, hvad jeg altid havde elsket. Fodbold fortjener respekt, og jeg foretrækker asado [argentinsk grill] og øl til penge. 'Vil du have et grin? I december 2016 kontaktede [Jorge] Sampaoli mig, han var i Sevilla på det tidspunkt. 'Han sagde til mig:' Dani, jeg spørger ikke noget om dig, du kan gøre hvad du vil have på banen og ud, men jeg har brug for en angriber '. 'Jeg fortalte ham,' men chef, der er Cosquin Rock festival! '. Han sagde: 'Jeg har glemt det! Gå selvfølgelig, du kan ikke gå glip af det '. To skøre mennesker! ' Osvaldo tilbragte tid i La Liga med Espanyol tilbage i 2009 og tilbragte to år med den catalanske klub, hvor han nettede en imponerende 21 mål i 46 kampe. Signing til Southampton i 2013 for en anslået 12,8 millioner £, ville han score kun tre mål om to år i Premier League. Til trods for at være født i Argentina repræsenterede angriberen Italien og lavede 14 internationale caps og scorede fire mål i processen.
Here is my website: chelsea trøje børn